بازی آسفالت Asphalt Street Storm Racing v1.3.3e

نوشته شده توسط:moein MAHMODZADE | ۰ دیدگاه

یکی از بزرگترین استودیوهای بازی سازی GameLoft نام دارد که توانسته با طراحی و ساخت بهترین بازی ها در سبک های مختلف نام خود را در ذهن ها هک و در مارکت ها به صدر برساند. اگر شما نیز یکی از طرفداران سبک مسابقه ای و اتومبیل رانی هستید بی شک سری بازی های Asphalt این استودیو را برای ۱ بار هم که شده امتحان کرده اید. حال از این سری نسخه جدید را کمپانی با نام Asphalt Street Storm Racing در مارکت ها منتشر کرده است.

درباره بازی :

بازی آسفالت مسابقه طوفانی در خیابان شما را به جهانی خواهد برد که در آن مسابقه دادن در شب مرسوم شده است. هر شب در خیابان های شهر مسابقاتی بر پاست که جایزه آن میلیون ها دلار است. در این بازی اجازه خواهید داشت تا سوار بر خودرو های کمپانی های بزرگ ماشین سازی شده و با نهایت سرعت در خیابان های شلوغ به مسابقه و ویراژ بپردازید.

Asphalt Street Storm Racing

شخصی سازی یکی از بخش های مهم و جدا نشدنی هر بازی ماشینی است و وقتی بازی را بدون این بخش تست میکنید انگار چیزی از ماشین در مسابقه کن است و احساس راحتی نمی کنید. در بخش شخصی سازی می توانید هر انچه در سر دارید را بر روی ماشین مسابقه خود پیاده کرده و از این کار لذت ببرید. برای انکه شاهد قدرت بیشتری در خروجی ماشین باشید بخش ارتقاء و بهبود به کمک شما خواهد آمد تا با نصب و تجهیز ماشین سرعت بالاتر و کنترل بهتر را تجربه کنید.

رقبا به شما اجازه نخواهند داد تا به سادگی از آنها پیشی گرفته و به عنوان اولین نفر بازی را به اتمام برسانید. ماشین های پر قدرت و مراحلی با لوکیشن های مختلف کار را برای هر کسی سخت خواهد کرد. هر لوکیشن دارای چالش های مخصوص به خود است که این هیجان را بالا خواهد برد.

ضمناً رتبه این اپلیکیشن در گوگل پلی 4.0 میباشد.

عنوان فایل لینک دانلود
بازی آسفالت دانلود
بازی آسفالت

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...